Nový univerzální podvozek vychází z původních podvozků tramvají
RT8D5M a T6A5. Do podvozku jsou dále zapracovány následující úpravy:
- zakomponování nové konzoly kyvného ramene
- vložení příčných tlumičů mezi kolébku a rám podvozku včetně úpravy kolébky
- přenos podélných sil ojnicemi včetně úprav stávajících konzol na půlrámech
- zkrácení konzoly brzdiče a jeho příslušenství
- nové řešení příčného dorazu kyvného ramene
- úprava sekundárního vypružení
- úprava spodní konzoly svislého tlumiče
- úprava příčného dorazu v sekundáru na vůli min. 10 mm
- sjednocení tloušťky horní pásnice půlrámu na 15 mm a dolní pásnice na 12 mm
- vytvoření pouze jediného provedení půlrámu, který je na rozdíl od původního provedení po svaření a před opracováním žíhaný
Univerzální tramvajový podvozek byl zhotoven pod vedením SKD TRADE, a.s. a jsou na
něm uplatněny užitné vzory zapsané v rejstříku Úřadu průmyslového vlastnictví ČR.
|